fredag 13. juni 2014

Moderne bryllupskort

I dag har jeg prøvd meg på en helt ny korttype,  nemlig eksplosjonsboks. Jeg har valgt moderne og litt duse farger fra Best Creation Inc - Mr. and Mrs., og er selv fornøyd med resultatet. Jeg har prøvd å gjort kortet veldig enkelt da det er nokså voldsomt i deg selv. 

På lokket har jeg brukt en stempel fra Stempelglede - Til Brudeparet, og deretter pyntet med sommerfugler og perleswirl jeg selv har laget med Liquid Pearls.

På selve kaken har jeg brukt en god del hvite papirblomster. Jeg hadde egentlig tenkt å bruke grå blomster, men det hadde jeg dessverre ikke igjen. Sammen med blomstene har jeg brukt en god del metallpynt som jeg synes passer ganske så bra til et moderne kort. Nederst på kanten op hver etasje har jeg limt på hvitt blondebånd.  

Alle stemplene på dette kortet er fra Stempelglede.





Kortet blir med i utfordringene hos:

Nordsalten Hobbyklubb - Utfordring #97 Svart/hvitt
Kort o Mania - Utfordring #109 Alt går
Scribble and Scrap - Utfordring #20 Always Anything Goes



2 kommentarer:

  1. Wow! For en lekker bryllupseske, love it :-) Takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb, og masse lykke til. Klem fra Rita

    SvarSlett
  2. So beautiful! Thank you for joining us over at the Scribble and Scrap Challenge. Good luck.
    xx

    SvarSlett